
Składanie reklamacji
Reklamacje i zwroty mogą być uwzględnione tylko w przypadku wody, która nie została otworzona. Woda jest pakowana próżniowo i raz otwarty produkt nie jest możliwy do późniejszej odsprzedaży.
Z uwagi na szklane opakowania wody, paczki zwrotne powinny być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu z kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Jelenia Struga SP z o.o.
ul. Oś. Staszica 16/6
64-510 Wronki
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Jelenia Struga SP z o.o.
ul. Oś. Staszica 16/6
64-510 Wronki
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.
