Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Reklamacje i zwroty mogą być uwzględnione tylko w przypadku wody, która nie została otworzona. Woda jest pakowana próżniowo i raz otwarty produkt nie jest możliwy do późniejszej odsprzedaży.

Z uwagi na szklane opakowania wody, paczki zwrotne powinny być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Jelenia Struga SP z o.o.
ul. Oś. Staszica 16/6

64-510 Wronki

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Jelenia Struga SP z o.o.
ul. Oś. Staszica 16/6

64-510 Wronki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

Powiązane słowa kluczowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl